İzmir 9 Eylül

     


   Hayatımızda sürpriz bir değişiklik oldu. Eşimin tayini İzmir'e,Sosyal Politikalar ve Aile Bakanlığı İl Müdür Yardımcılığı görevine çıktı.

   Yıllardır benim yer ve görev değişikliği nedeni ile hayatımızda gerçekleşen köklü değişim bu sefer eşimin tayini ile gerçekleşti. Sanırım bu seneyi biraz hareketli geçireceğiz. Ben İstanbul-İzmir arasında mekik dokuyacağım. Fırsat buldukça İzmir ve çevresinde bulunan yerleri gezeceğim.

     Dün İzmir'in düşman işgalinden kurtuluşunun 92. yıl dönümü kutlamaları vardı. Sabahtan akşama kadar hepsine katılmaya çalıştım. Gün sonunda biraz ıstakoz gibi kızarmıştım, ama değdiğini düşünüyorum.

  Hayatımda ilk defa bir kutlamanın halkın katılımıyla gerçekleştiğini gördüm. Genelde kutlamalar kuru, sıkıcı törenler şeklinde yapılır. Bu kutlamalara öncelikle katılım yüksekti. İnsanlar coşkuluydu ve günün tadını çıkarmaya çalışıyordu.

   Cumhuriyet meydanındaki törenlerde insanların törenleri daha iyi izleyebilmesi için farklı seçenekler, oturma düzenleri gerçekleştirilirse daha mükemmel olacaktır.

   Kutlamalarda bir çok resim çektim, ancak benim için ilginç olan bir kaç tanesini yayınlıyorum. Cep telefonuyla konuşan efe çok güzeldi!
















Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bu Sefer Lviv Dedik

Malzeme Kontrol Çizelgesi

Medea Heykeli